förlååt , :)


en bild på adam och oskar i bussen på väg till stockholm ! ;)<33


sorry asså , jag har världens sämsta uppdatering ..
men min ända bortförklaring är att jag inte har tid men ajaa..

Måste bara säga att Stockholm Open var riktigt jävla kul !
Från allt flätande i bussen, allsången till Pizzerian både till lunch
och middag , heeelt suveränt !

Idag var jag i skolan som alla andra dar; sådär !
förutom Tyskan som var helt jävla underbar , en sak
som jag aldrig kommer att glömma är allt garv från tyskalektionerna !

efter skolan gick jag på stan med mamma , köpte ;

-två långa "bas" t-shirtar
-tights
-skor, (var dock inte helt säker på dem , men eftersom mamma betalde så tog jag dem )
-två t-shirtar med tryck, fiina :)
-scarf , jättefin & på rean , I LIKE !

japp, men nu sitter jag och kan knappt prata låter som en bebis ,rent utsagt !
trött är jag också , skulle kunna sova men det känns som att jag inte vill slösa bort min härliga helg .


see you later  // oooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0