en vanlig gråååå måndag, :(

Skolaaa, typ 4 lektioner, fett slappt!
Satt och snackade med Jonte på Matten och
han föreslog att jag skulle ha mera diskusioner och
debatter , vad tycker ni ?

Haha och han tyckte oxå att jag skulle skriva mer om världen
så här löd vårat förslag:
I Norge regnar det och i Storbrittanien har en man vita byxor på sig  , hahah

Dem övriga lektionerna var helt okej, på
Biologin slog våran lärare pekpínnen på Lovves
bänk aaaas hårt, jag blev jätteskraaj :/

Blir ingen träning för mig idag , dem tvingade mej att stanna hemma, efter helgen..
Men jag ska ändå ner till klubben för att snacka med Robin, det ska bli ruuuligt!

neheepp, nu ska jag PLUGGGGAAA ! :D

ha det så bra ! / ooooo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0