konstiga kommentarer! :D

hej Igen , Jag vill bara nämna till er alla som kan ha fått det fel, JAG ÄR INTE KÄR I MIN TENNISTRÄNARE ROBIN !!! hahaha jävla tönt som tror ngt annat !, :D

haha, nu var det sagt !,
Det var kul och nu har jag många tävlingar framför mig, läängtar !
Vid maten kom mamma och jag på att om man skulle kunna ta sina husdjurs namn
så skulle jag kunna heta

Olivia von der Holderheider , hahahahha gud vad vi garva!

Nu blir det att kolla på idol , Loulou lammotte äger , fast hon gjorde dåligt ifrån sig idag !

hah, ha det så bra /  ooooo<3


checka : HGvvMK , riiktigt bra !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaww, älsk, gud var snäll och söt du e, haha jag fattade inte dt där med djuren, berätta det nån dag :D haha kyss<33

2008-09-30 @ 19:42:31
Postat av: TILDAAA

Naaww, älsk, gud var snäll och söt du e, haha jag fattade inte dt där med djuren, berätta det nån dag :D haha kyss<33

2008-09-30 @ 19:43:09
URL: http://hgvvmk.blogg.se/
Postat av: TILDAAA

Naaww, älsk, gud var snäll och söt du e, haha jag fattade inte dt där med djuren, berätta det nån dag :D haha kyss<33

2008-09-30 @ 19:43:10
URL: http://hgvvmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0